Cabal Online múltja, jelene és jövője, avagy miért szerethető ez a játék?

2019.03.07

Az előző hétvégén tartották a jó öreg koreai félszigeten, az éves helyi PlayIT-et, így úgy gondoltam, érdemes erre szánni néhány percet/gondolatot visszatekintve a rég és közelmúltba valamint egy kicsit a jövőbe is.

Kezdjük a legelején

A játék alapötletére sok teória kering, viszont az tény, hogy a készítők (ESTsoft INC) egy olyan platformot és játékot szerettek volna létrehozni, ami a többi MMORPG-hez képest kicsit eltér. Ezt úgy gondolom sikerült elérni, hisz a dungeonok felépítése és rendszere, war frakciók és küzdelmek terén igencsak eltér a többi játéktól. Függetlenül attól, hogy a dungeon többé-kevésbé tud a drop rate miatt sikeres lenni, viszont amióta játszom ezzel a játékkal (közel 10-11 éve) valamiért mindig ide ragasztott a székembe, ahogy ezt a csapatot is valamilyen oknál fogva a mai napig újítja meg vissza-vissza térő játékosokkal - ami igazán jó eredmény és élmény.

Maga a Cabal Online, mint játék 2006. december 21.-én nyitotta meg az európai szerveren kapuit, az azóta eltelt közel 12 év számos újítást és érdekességet hozott. Többek között az alapjátékhoz képest (jelenleg) 22 epizódot (Koreában 23), azóta két új klasszot, szintnövekedést 200. szintig, Overlord szintezés stb., ha csak a legfontosabbakat említsem, viszont az alap koncepció azóta se változott. Felépítését tekintve a mai napig őrzi azt a "misztikumot" amit ez a játék azóta is képvisel. Ha valaki végig nézi, milyen újításokon ment keresztül a játék, láthatja, hogy -bár sokszor közvetve nem is érezzük - de rengeteget fejlődött az évek alatt, ami úgy gondolom jót tett a játéknak minden alkalommal. Arról nem is beszélve, hogy mindig megmosolyogtat, ha a guild chat-en belül vagy akár discordon feljön ez a téma, milyen jóízű beszélgetések szoktak összejönni mikor előkerülnek a "Emlékeztek, mikor még Desert Scream-ben volt az árusítás, mert nem volt még AH?" vagy "Green Desapirban volt egy event, amikor a Troglo Warriorokból esett Easter Egg, és ott helyben árultuk?" mondatok és még megannyi történet amin jókat kacagunk, hogy mennyi idő telt el azóta! Bár épp emiatt mindig előjön a tipikus régi közhely "Régen minden jobb volt" és függetlenül, hogy ez miként nyer a Cabal világában érvényt még mindig sokan játszanak ezzel a játékkal, mert amiben egyedülálló, az a társasági élet!

Folytassuk a közepén

Küszöbön van a legújabb frissítés is, amit velem együtt sokan nagyon várnak, hisz rengeteg mindennel bővül! Lesz egy új szárny a karakteren (Force Wing) amit a koreaiak is nagyon vártak (ahogy olvastam) valamint a következő Epizódban ráadásul még egy úgynevezett "Guild Dungeon" is fog jönni, amit a fentebb említett koreai PlayIT-en is bőven reklámoztak ázsiai kollegáink!

Jelenlegi helyzetünket tekintve az admin csapat újra "dübörög", megújult tagokkal de a régi koncepció szerint rengeteg ötletünk/projectünk van, amit meg szeretnénk valósítani a közeljövőben. Most a névváltoztatáson dolgozunk gőzerővel, de mivel ez egy nagyon nehéz és különösen fontos dolog, ezért nem szeretnénk elhamarkodni (ezért is várat még magára, de nem sokáig már!).

Egyébként nagyon érdekes megnézni a mellékelt videót ( ), hogy Koreában mennyien szeretik ezt a játékot és még egy ilyen eseményen is mennyien elmentek és lelkesednek egy 12+ éves játékért! Bárcsak lenne nálunk is, én tuti elmennék egy ilyen Show-ra. Habár, elképzelhető, hogy ha van rá igény, akkor egyszer PlayIT-en akár egy kis standot is lehetne bérelni, ahol tudnánk reklámozni a játékot, de ez még a nagyon távoli jövő kérdése.

Az viszont már nem, hogy tervezünk tavasz végén-nyár elején -tehát május/június körül- egy GUILD TALÁLKOZÓT, amire érdemes majd készülni mindenkinek, hisz az összes tagunkat várjuk majd sok szeretettel! Lesz minden a kaja-pia-játék kombóból!

És hogy mi lesz a jövőnk/a jövő játéka?

Nyilván senki sem tudja, hisz senki sem jós, viszont az mindenképp tény, hogy egy nagyon jó társaság jött össze a guildban ami még bővülni fog egészen biztosan! Igazság szerint szerintem mindenkinél eljött/jön az a pillanat, mikor kicsit belefárad a játékba, de valamiért a nagyobb többség mindig visszatér játszani, ami szerintem nem véletlen, hisz régen is és jelenleg is valahol a játék legjobb része - sok minden mellett- maga a társasági élet, ami szerintem egyedülálló a hasonló játékok játékosai között! És igazából ez az, ami előhozta azt az elhatározást, amiért megalapítottuk ezt az oldalt és a guildot és ez az, ami miatt mi a mai napig csináljuk ezt Nektek Veletek, mert egy ilyen társaság miatt megéri ezt az egészet csinálni!

Szóval fel a fejjel mindenkinek, mindenki fejlődjön és dungeonozzon és előre a sok-sok jó droppért!

Az eseményről facebook videó link ide kattintva találod.

//gerokam//

© 2020 Hungarian Gamers / Az oldal készítése alatt csak egy Slot Extender Highest-et dobtam ki az ablakon.
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el